.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرين وضعيت سهميه بنزين دي ماه از زبان رویانیان

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: هنوز ميزان و قيمت سهميه بنزين دي ماه، مشخص نشده است.
به گزارش ايسنا محمد رويانيان در حاشيه همايش تبيين قانون هدفمندي يارانه در زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه براي قيمت همه حامل‌هاي انرژي چند گزينه انتخاب شده است، افزود: اميدواريم تصميمات دولت در اين زمينه منجر به انتخاب بهترين گزينه شود.

رويانيان با بيان اينکه با هماهنگي صورت گرفته در حدود 280 هزار مسير براي تعرفه بار شناسايي شده است، يادآور شد: اين اقدام در آينده نزديک به نرم افزار تبديل خواهد شد تا در طول اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها مسير به مسير با رانندگان همراه باشيم.

وي از افزايش کنترل و نظارت مردمي بر روي ناوگان تاکسيراني خبر داد و اظهار کرد: اين مهم از طريق شهرداري‌ها و خط تلفن‌هاي ويژه انجام خواهد گرفت و مردم بيشتر بر عملكرد اين ناوگان نظارت خواهند داشت. همچنين وزارت كشور قرار است يك طرح نظارتي فراگير مردمي در زمينه نحوه عملكرد حمل و نقل عمومي به ويژه در حوزه طراحي كند.

به گزارش ايسنا،‌رييس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به اينکه تا به امروز حدود 700 دستگاه اتوبوس در راستاي نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي تحويل گرفته شده است، افزود: بعد از اين نيز به طور ضربتي و به صورت گسترده شاهد اضافه شدن اتوبوس‌هاي جديد به ناوگان شهري خواهيم بود. همچنين علاوه بر اضافه کردن ميني بوس و ون، نوسازي کاميون‌ها هم به سرعت شروع مي‌شود.

رويانيان در پاسخ به سوالي مبني بر حمايت شرکت ايران خودرو ديزل در زمينه جايگزيني كاميون‌هاي «فراز» به جاي «هوو» نيز خاطرنشان کرد: سياست دولت بهينه سازي توليد داخلي و نيز جلوگيري از واردات خودروهاي بي‌کيفيت خارجي است تا در اين راستا ضمن حمايت از توليد داخلي، براي ورود خودروهاي باکيفيت به کشور نيز مديريت‌هاي لازم نيز صورت گيرد. به همين خاطرهيچ گونه نگراني دراين زمينه وجود ندارد و به طور حتم اگر کاميون‌هاي هوو داراي اشکالاتي است، وجود چنين اشکالاتي در خودروهاي جايگزين به هيچ وجه قابل قبول دولت نخواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.